2. maaliskuuta 2011

Bigbang - TONIGHT

Hups, taas on vaan viikko kulunut nopsaa. Enpä ole tehnyt kuitenkaan mitään ihmeellistä, en tosiaan.

Perjantaina näin kavereita, juotiin ja pelattiin skip-boa. Sit olinkin iskän luona viikonlopun Riihimäellä. Iskä osti mulle pari t-paitaa ja yhden sellaisen collegeneuleen. Voisin laittaa niistä kuvaa myöhemmin, nyt en jaksa nousta. :'D

Sushiakin on tehty muutamaan otteeseen, olen ihan koukussa siihen kun se on niiiin hyvää! Eilen ostin taas lisää riisiä, kurkkua ja merilevää jos vaikka vääntäisin tänään niitä. : ---3 Riisi maksoi jotain päälle kolme euroa ja merilevä jonkun vitosen. Aika kalliita ne on mun mielestä, mutta saa niistä aika paljon tavaraa kuitenkin...

Kävin eilen kanssa vähän kaupungilla serkun kanssa kun se tuli hiihtolomakseen Tampereelle. Kierrettiin varmaan joka ikinen vaatekauppa mut en löytänyt oikeestaan mitään. Sillee tyhmää kun rahaakin olisi ollut kerrankin. :--'D Mut ostin mä sit vähän jotain...

Kuva on aika paska, pyydän anteeksi kun kännykän kameralla piti ottaa (klikkaamalla saa isommaksi...). Tosiaan, värjäsin siis taas vaaleaksi ja oon kyllä sitä mieltä että tää väri sopii mulle paremmin kuin se ruskea. Tai paremmin kuin musta. Ja sit päässä on tosiaan uusi LRG:n cappi, jonka ostin Bronxista 25 eurolla! Sen normihinta oli jotain 39 euroa ehkä.

Sit ostin tollasta aivan sairaan hyvää limsaa(?), jota oon juonut ennenkin mansikka-kiivi-makuisena. Nyt otin sit Mango Madnessin, joka oli ihan hiton hyvää. Merkki on Snapple, ja ostin ton Stockmannilta about 3,25 e hintaan. Oon nähny noita kans tölkeissä joissain K-marketeissa. Mut toi on niin hyvää. ;____; Ostin kans uuden luonnosvihon (A5) Akateemisesta kirjakaupasta, tuollainen ihanan paksu ja maksoi 6,90 e.


Mitäs sit muuta. Ai niin, yhteishakuvaihtoehtoja edelleen mietin. Kaks ensimmäistä vaihtoehtoa on tiedossa, muita pitää vielä miettiä. Toivon vaan kovaa et olisin niin hyvä et pääsisin sinne minne haluun. ,__, Onneks aikaa on vielä pari viikkoa, mut stressaavaa tää on silti... Tuolla nykysessäkin koulussa pitäis jaksaa käydä, mut oon ollu vähän... Saamaton.

Mut jaa, eipä tässä kai muuta. Ciao ~~ o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti