15. huhtikuuta 2011

Days 17 & 18 and... random !

Hello! o/

Mä olen ihan täpinöissäni kun lumet on jo melkein sulaneet ja mittari näytti meidän kuistillakin (varjossa) jo plus +10 astetta! Aaah, kesä kesä! Tätä on odoteltu. :) Itse odottelen pääsykoekutsuja, vappua, Lontoon matkaa ja yleensäkin kesää. Toivon todella että se tulee olemaan yksi parhaista. 


Tässä nyt jotain kuvia... :'D


tässä minun kulta. ♥ jo 7½ vuotias...


Mä olen kyllä jo ihan kyllästynyt kännykkäkameran ja oman paskan kameran laatuun, että joku laadukkaampi kaveri olis aika pop... En muuten pidä aina tota cappia päässä, laitan myös hiukset välillä host-tyylisesti tai jotenkin... Mun tyyli on aika vaihteleva, en mä oikein tiedä mitä mä olen. Haluaisin jotenkin selkeemmän tyylin mutta oon ehkä turhankin laiska. 

Hiusten värjäystä edelleenkin mietin mutta en tosiaankaan tiedä mitä näiden kanssa tekisin että tuota... Voin vain huokaista raskaasti.

Kärsikää näistä päivän kuvista vielä jonkun aikaa, koitan keksiä jotain parempaakin sisältöä tänne. Hyvät viikonloput!



Päivä 17: kuva lempi juomastasi
Your favorite drink.

Tumblr_lhbs6lakw61qbrunjo1_500_large

Päivä 18: kuva suosikki hymiöstäsi
Your favorite smiley.

Tumblr_ljg4gpjrat1qb67gho1_500_large


Päivä 19: kuva puhelimestasi
Päivä 20: kuva onnellisesta muistosta
Päivä 21: kuva tuskallisesta muistosta
Päivä 22: kuva jostain mitä teet joka päivä
Päivä 23: kuva jostain mitä haluaist tehdä ennen kuolemaasi
Päivä 24: kuva jostain mitä olet menettänyt
Päivä 25: kuva joka tekee sinut vihaiseksi
Päivä 26: kuva joka tekee sinut surulliseksi
Päivä 27: kuva siitä, mitä haluat tehdä
Päivä 28: kuva suosikki soittimestasi
Päivä 29: kuva minne haluaisit mennä
Päivä 30: kuva itsestäsi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti