18. huhtikuuta 2011

Go

Bruno Mars - Grenade 

Mä en käsitä, mut mä olen ihan rakastunut tuohon kyseiseen biisiin... Ja alkuun tosiaan inhosin sitä. Nyt kuuntelen sitä ...repeatilla...

Mutta siis! Nyt oli tarkoitus antaa teille kuvia ~ Voisin jopa laittaa omastakin pärstästä, värjäsin hiukset tänään, mutta itse en ehkä ole ihan tyytyväinen tuohon väriin. Ei ehkä ihan sovi mun naamalle...

toi kuva ei todellakaan näytä hiusten parhaita puolia...
ne ei ihan oikeasti näytä noin typerältä tuosta sivusta...
aivan paska kuva...

...Ja oon siis tosiaan sitä mieltä että toi väri ei todellakaan sovi mulle. Mielipiteitä? Musta se ihan platinablondi on parempi... Ihan inhottaa katsoa tota kuvaa... ´__`

Mut sit näihin muihin ostoksiin yms ~



2,95€
Tässä tää toinen sormus ~ Se on vähän liian iso mulle mut tarkotus olis silti käyttää. Tykkään tosta kun toi on niin leveä!

2,95€
Tää on kans ihan tosi kiva! Ei kuule pahaa, ei näe pahaa, ei sano pahaa.


7,90€/paketti
Neopikon tusseja. Itellä oli jo ennestään harmaan sävyt ja oon ajatellut ostaa noita mahdollisimman monta... Ihan hyviä ovat  ~



Sit ihan randomisti sain Irinalta lahjaks Girugameshin GO-levyn, jonka se oli saanut kaveriltaan (joka on jotenkin toissa JaMEssa).

45,90€, Andiamo


Näistä tykkään ihan sikana. *--* Ja tuntuu mukavalta.


Mut tää tais olla tässä. : ) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti