10. marraskuuta 2010

change


pahoittelen kuvien _törkeän paskaa laatua... mun kamera on vuodelta jesse ja opetuslapset ja se todellakin kyrsii. (sorry for awful pictures, my camera is pretty old...)

 
iihana pitkähihainen, 12.95 €, H&M


t-paita, 9.95€, H&M


jonkinlainen "neule", 14.95€, H&M

tuossa alkaa nyt olla se väri joka se oikeastikin on ~ sinisenharmaa näkyy ehkä vielä vähän turhan kirkkaasti mutta pitäisi kuulema lähteä parissa pesussa. musta tää vaaleampi sopii mulle paremmin kuin musta. mitäs joku muu mieltä?  mustan kanssa näytän tooooodella epäitsevarmalta.

uutta leikkaustakin! minähän en siis koulussa leikkauksista tai värjäyksistä maksa 8> (en vaikka olisi oikeasti pakko.)


niin ja mä sain henkselit (5€) ja kengätkin dinskosta (44,95€ tai jtn sinnepäin...), mutta mä en millään jaksa lähteä kuvaamaan niitä tällee yöllä.

mua vaan ärsyttää ihan kamalasti kun koulussa pitäis pitää työpaitaa mut kun se on niin tylsä! D:
ehkä tää nyt vois lähteä jo nukkumaan...

täällä on aivan ihanasti muuten lunta! kävin koiran kanssa puolen tunnin lenkillä ja oli jäätävän ihanaa! 

love finnish winter. <3 i like cold.


ciao, good night !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti