22. marraskuuta 2010

 

 


Mun kaverini luki mulle tänään taas taroteista...
Mä kysyin identiteetistäni ja siitä vaan, että mitä sen kanssa pitäisi tehdä. Sitähän ne sanoivat, että mun pitäis kuunnella vain itseäni ja itsehän mä sen kyllä tiedänkin, että miten mä haluaisin asioiden olevan. Mun pitäis vain olla kuuntelematta muita ja olla välittämättä muiden mielipiteistä. Mut silti mä epäröin ja... Vaikka mä kyllä tiedän mitä mä olen ja haluan olla. Mun pitäis vain hyväksyä se ja laittaa asiat hoitumaan... Kai mun pitäisi mennä lääkärille ja pyytää lähete. Olis kiva saada asiat alulle jo ennen kuin olen 18, jolloin sitten taas voisi asiat mennä jo virallisemmiksi... Mutta ääh... En vaan saa aikaiseksi.

On taas niin loppuunkulutettu olo... Suoraan sanottuna olen niin täynnä tota koulua ja kaikkea muuta, kun ei tiedä mitä mä haluaisin tehdä ja sit kun maksaa suuria summia sellasesta josta ehkä tuskin tulee mulle myöhemmin mitään kunnon ammattia edes. Jotenkin taas kaikki kaatuu niskaan ja tunnen itseni niin voimattomaksi. Sitä paitsi nukkuminenkin tuntuu niin turhalta, kun on aivan yhtä väsynyt olo nukuin sitten 3 tai 12 tuntia. En jaksais keskittyä mihinkään mikä vaatii yhtään suurempia ponnistuksia.

Mua ärsyttää kun kaikki menee niin vuoristorataa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti