4. elokuuta 2010

Blink blink

En yhtään tykkää siitä, että mun blogit tuppaa aina olemaan jotain masennusblogeja. Jos en heti muutokseen pysty, niin tämä tulee olemaan enemmän "lifestyle-blogi".

Olin eilen kello 14 haastattelussa Carl Wilhelm akatemiaan, hiusmuotoilukouluun. Ne soitti mulle sieltä 17:44 mutta yllättäenkään en huomannut, että puhelin soi! Nyt jännitän sitä, että tulee aamu ja soitan kysyäkseni tulosta pääsinkö vai en. Toisaalta en haluaisi tietää ollenkaan! Mua jännittää saada tietää.

Tää hiusala on tällä hetkellä se mitä haluan tehdä. Mä oon vielä liian vaiheessa tietääkseni muuta.


Luen kirjaa nimeltä Blink blink. Sen on kirjoittanut Kaori Ekuni. Vähän outo, mutta ihan mielenkiintoinen - kai.


Tuntuu ihan siltä että olis nälkä. Olis ihana saada joskus sellainen kiva aamiainen! Voi olla että haaveet on kaatuneita siihen asti kunnes pääsen omaan kämppään...


Laitoin Toasille hakemuksen yksiöistä. Parhaimmillaan olen jonossa sijalla 11. Ajattelin, että voisin katsastaa vielä niiden asuntojen pohjapiirrokset, kun olin viimeksi laiska.

Ehkä voisin haaveilla pohjapiirrosten perusteella siitä, miten sisustaisin. Mä olen asunut jo yhdessä miniyksiössä mutta ei se tuntunut yhtään omalta.


Alkaa tosissaan väsyttää. Tsekkaan ne p.piirrokset, sit unten maille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti