28. joulukuuta 2010

8-1

aika vaan menee eteenpäin ja mä haluaisin hidastaa vauhtia... mä haluaisin aikaa olemiseen...
heh, mua taas ahdistaa. ja se johtuu ihan musta itsestäni. mä en tiedä onko mulla joku juttu että haluaisin vaan paeta itseäni... tai jotain.

haluaisin hirveästi asioita mutta suurimmalle osalle en osaa tehdä mitään. pitäis jaksaa ilahtua niistä pienistä asioista mutta kun ei kuitenkaan jaksa. ei vaan... en mä tiedä. haluaisin vaan et asiat olis niin paljon paljon helpompia. ihan jo rutiinijutut. herääminen on edelleen vaikeaa ja inhottavaa.

ja koska mä en vaan jaksa edes oikein kirjoittaa mitään ihmeellistä, listaan taas asioita joita vaan haluaisin...

- uudet hiukset. oon kyllästynyt tähän blondiin... kaikki vaan sanoo et tää on hyvä mut mä haluan jotain muutosta...
- kameran. että mua ärsyttää kun tolla mun vanhalla saa vaan rakeisia ja idiootisti valottuneita. enkä ole edes niin taitava muokkaaja että osaisin tai edes jaksaisin räpeltää niiden kanssa niin paljon.
- ulkomaille. haluaisin japaniin, intiaan, aasiaan yleensä - saksaan, englantiin, jonnekin, pois täältä kylmästä. mieluiten mahdollisimman kauas. haluaisin vaan tilaa hengittää ja olla ihan rauhassa.
- laihtua. laihduin jo 1,5kg mutta sitten tuli joulu ja se palasi, yllättäen, hah hah. muutenkin ärsyttää kun mulla paino nousee suoraan sanottuna ihan pienestä...
- nukkua. saada nukkua ihan rauhassa ja niin pitkään kuin vaan voisi. mutta en pysty nukkumaan...
- vaatteita. kaappi on täynnä t-paitoja. yay, anyone...?
- lisää lomaa ja vapaa-aikaa ilman stressiä. mä oon koko ajan ihan stressiä täynnä.
- kevään. aurinkoa. valoa.
- mielenrauhaa........
- uuden ulkoasun tänne. jos vaan jaksaisi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti