2. joulukuuta 2010

december


Onpa taas aika vierähtänyt...

Kaikkea sitä voikin tapahtua näin lyhyessä ajassa... :) Olen pitkästä aikaa hyvällä tuulella ~ Tosin koulu stressaa, ahdistaa ja jotenkuten selviän siitä. Pitäisi tehdä käsienhoidon portfolio ja voi vaan arvata kuinka paljon kiinnostaa... Viimeisenä päivänä ennen lomaa, 17. päivä mikäli olen oikein ymmärtänyt, pitäisi palauttaa se. Enkä ole edes aloittanut (joka siis ei ole mitenkään yllättävää)...

Vaikka en ole vielä juuri ollenkaan joulumielellä, odotan ainakin joululomaa ihan hirveästi. Vihdoinkin saa levätä ja toivon todella että akut ehtisi latautua... Pelkään kyllä, että ei. Mutta onnekseni meillä pitäisi uuden vuoden jälkeen olla koulussa pitkälti teoriaa, jota taas jaksan vähän paremmin.

Musta on kyllä kumma kun en yhtään fiilistele joulua. Yleensä olen jo marraskuussa siinä vaiheessa mutta tiedä sitten mikä mun päässä on naksahtanut. Ei mua oikein kiinnosta kuin se rentoutuminen ja lahjat. Ja yleinen kauneus, mutta ei mulla kyllä joulumieltä ole... Olen hyvin hämmentynyt tästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti