18. joulukuuta 2010

pledge

Mitähän mä selittäisin...

Mulla on ihan hyvä fiilis ja yleinen olo muutenkin. Loma alkoi ja saan hetken olla rauhassa. Joulu tulee, enää kuusi päivää siihen. Musta kyllä tuntuu kuin joulua ei olisi tulossakaan - ihan kuin eläisin jo jotain tammikuuta.




Mulle on kyllä ongelmana se, etten osaa oikein elää hetkessä. Mä ajattelen liikaa asioita, liikaa huomista ja sitä mitä sieltä tulee. Ahdisun huomisesta, vaikka sekin ahdistus on kyllä reippaasti vähentynyt.

Ja mulla on joku ihmeen inspiraatiokausi menossa, tosin ikävä puoli on se, etten saa sitten mitään aikaiseksi. Mä haluaisin lähinnä kirjoittaa ja tehdä jotain musikaalista, mutta en mä tähän mennessä ole tehnyt mitään. Mulla on fiilis, mutta ei mitään ajatusta mistään. Se on tosi rasittavaa ja voimia kuluttavaa. Nytkin kolme päivää neljästä mä en ole saanut itseäni ylös kellon soidessa vaan olen nukkunut bout kaks tuntia ajan yli...

Mulla olisi haaveita ja unelmia, mutta ei uskallusta yrittää toteuttaa niitä. Ihan kuin olisin varustettu turhilla ominaisuuksilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti