26. syyskuuta 2010

25 asiaa minusta

1. Mua sanotaan ja toivon ihmisten sanovan mua JOMIksi. Ainakin nyt.

2. Mulla on tällä hetkellä huulissa neljä lävistystä, korvakoruja on kolme joista yks on venytys.

3. Mulla on ollu kaks kulmakorua, mutta ne kasvo ulos.

4. Haluaisin käsiin, tai edes toiseen fullsleeve-tatuoinnin. En tiedä vielä millaisen.

5. Haluaisin myös kokoseläntatuoinnin.

6. En ole riippuvainen tupakasta, kahvista tai energiajuomista.

7. Asun kotona.

8. Ja me muutetaan Hervantaan (kaikkia kiinnostaa).

9. Limsoista inhoan Coca Colaa (Zero menee), Pepsi Max on parasta.

10. En juo maitoa. Yäk.

11. Kiinalainen ruoka on jotain parasta. Samoin japanilainen.

12. Oon kiinnostunut zenistä ja buddhalaisuudesta - siinä on paljon musta viisaita ja mielekkäitä asioita ja opetuksia.

13. En ole allerginen millekään.

14. Mun hiusten luonnollinen väri on se perus maantienruskea.

15. Haluaisin asua joskus ulkomailla, mieluiten Euroopassa tai Japanissa.

16. Aion hankkia ajokortin ja auton, lähinnä käytännön syistä (=koira). Muuten kulkisin bussilla. (Audi A1/A3 ja BMW 120i on aika looove.)

17. Mutustan huuliani kun luen.

18. Haluaisin olla laulaja tai kitaristi - kitara nurkassa onkin odottanut soittajaansa jo varmaan pari vuotta...

19. Tai valokuvaaja tai taitelija, graafinen suunnittelija, töissä lehdessä tai jotain "luovaa".

20. Nauran aivan tyhmille asioille ja jutuille. Muhun vetoaa ihan paskat jutut.

21. En ole juuri yhtään kunnianhimoinen, lähestulkoon ainoastaan laiska ja saamaton.

22. Haluaisin olla aikaansaava ja kunnianhimoinen ja motivoinut kaikesta mistä pidän.

23. En usko jumalaan tai luomiskertomukseen (ihan huuhaata) vaan evoluutioon.

24. Kun mua lähettiin viemään synnyttämään, meinas hirvi törmätä autoon. Seinäjoelle menevällä tiellä näkyy edelleen ne jarrutusjäljet.

25. Oon syntynyt 23:35, eli melkein 19. päivä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti