18. tammikuuta 2011

Cinema Bizarre - My Obsession

 


Rakastan tuota biisiä...

Mua väsyttää. Enkä jaksais yhtään mitään.

Tein eilen sitä kuvapostausta, mutta kappas vaan!, mun Firefoxini - jälleen - lakkasi toimimasta. Että sinne meni sekin yritys. Huoh. Olenkohan jo kuinka monesti maininnut että inhoan ihan todella tätä mun konetta?
Mä oon niin väsynyt... Vaikka mä nukun ihan riittävästi, niin ei ilmeisesti riitä. Kuinka helvetin paljon mun pitäis oikeesti nukkua että en olis näin väsyny?




In your cage
You're a slave
You've got to speak your mind
In your cage
You're a slave
You've got to leave your slave behind

In your cage

No ones gonna question your claims
If you won't change, you'll have to play on higher stakes
This life is yours
Don't sell your freedom for security
Open your door
You just need to turn the key

'Cos no ones gonna live your life for you...

Cinema Bizarren In your cage -lyriikoita.  Kun tajusin mitä tuossa lauletaan, ajattelin heti, että niin, mun elämä. Mä oon tainnu tehdä siitä just sellaista. Mä sanoin eilenkin, että mä olen ihan lukossa. Mä en vaan pysty vapauttamaan itteeni sieltä. Vaikka mä haluaisin... En vaan osaa. Mä haluaisin vaan jättää kaiken ja lähteä jonnekin muualle. Ihan vapaasti, ilman saarnoja tai syytöksiä. Haluaisin jonnekin Eurooppaan. Haluaisin oikeesti tuntea olevani vahva ja oman itseni herra. Mutta en vaan ole. En vaan osaa.

Että niin.


Kuudes päivä: Viisi ihmistä jotka merkitsevät sinulle paljon
Seitsemäs päivä: Neljä turn-offia
Kahdeksas päivä: Kolme turn-onia
Yhdeksäs päivä: Kaksi hymiötä jotka kuvaavat elämääsi nyt
Kymmenes päivä: Yksi tunnustus

1. Minä
2. Irina
3. Iskä
4. Pappa
5. Äiti 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti