16. tammikuuta 2011

SHINee - Ring Ding Dong

Mulla on ollu suunnitelmis värjätä mun hiukset ruskeella, niin, et alle jäis vielä jotenkin tota vaaleeta. Mut en vaan oo saanu vielä aikaseks.

Oon kans yrittäny pyöritellä koko viikon tota portfoliota, joka siis ei, kuten arvata saattaa, ei kiinnosta pätkääkään. Käsienhoito, kynnet, manikyyri - olis nyt ollu ees jotain hiuksiin liittyvää! Ja toi on olevinaan muka tärkeä. Ja se pitää palauttaa huomiseks tulostettuna ja mitä mulla on 1/4 valmiina... Että näillä mennään. Väkerrän sitä varmaan sit koko yön...

Sit yrityksenä on ollu, et tekisin joka ilta ainakin 50 vatsalihasta. Nyt viikonloppuna se on vähän jääny parina iltana kun en oo ollu himas, mut aattelin et nyt se taas saa jatkua. Ja pitäis ihan todella ottaa itteensä niskasta kiinni ja kattoo vähän enemmän et mitä sitä oikein suuhunsa laittaa. Viikonloppuki menny ihan randomisti taas, syöny ihan mitä sattuu ja liikaa... Äitiki mokoma leipo just tähän hätään korvapuusteja (vaikka ne hyviä onkin). x___x'' Joku liikuntaki olis tositosi jees, mut ton koulun takia en oikein voi ottaa esim. harrastuksia, koska koulua saattaa olla välillä 9-20. :/

Ja voi helvetti ku himoisin kameraa, jotain parempaa ku toi vanhus jolla kuvat on ihan rakeisia... Ja tosissani oon ajatellu alkaa säästää, ihan jo syksyä varten ja kaikkea varten. Sit ku toi koulu heinäkuus loppuu, olis mahtavaa lähtee vaikka kiertään Eurooppaa tai lähtee Japaniin vaikka kolmeks viikkoa.

Syksystä muutenkin, oon ihan pihalla mitä mä sillon tekisin. Lähenkö reissaamaan maailmalle, töihin vai johonkin kouluun, pidänkö välivuoden, mitä hittoa...? Ihan hukassa ja varmaan olis ihan hyvä varmuudeks laittaa yhteishakuunki jotkut paperit. Mut en todellakaan tiedä et mille alalle!
Laitan tänään varmaan vielä kolmannenkin postauksen, mut se onki lähinnä sellanen kuvapostaus jonka oon aikasemminkin yrittäny tehdä mut kone sit lagas... Et siihen asti,

c u!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti