5. tammikuuta 2011

2-10


Toinen päivä: 9 asiaa sinusta
Kolmas päivä: 8 tapaa viedä sydämesi
Neljäs päivä: 7 asiaa joita et voi ymmärtää
Viides päivä: Kuusi asiaa joita pelkäät
Kuudes päivä: Viisi ihmistä jotka merkitsevät sinulle paljon
Seitsemäs päivä: Neljä turn-offia
Kahdeksas päivä: Kolme turn-onia
Yhdeksäs päivä: Kaksi hymiötä jotka kuvaavat elämääsi nyt
Kymmenes päivä: Yksi tunnustus

Tein  tuon 'ensimmäisen päivän' postauksen jo vähän aikaa sitten. Ajattelin, että jos nyt tekisin tämän loppuun.


1. Olen käynyt elämäni aikana vain Ruotsissa, Virossa ja Latviassa.
2.  Olen asunut jo kerran omillani mutta nyt asin taas äitini luona Tampereella. Haaveilen koko ajan omasta kämpästä...
3. En oikein ole varma identiteetistäni. Fyysisesti olen (yyh) nainen, mutta haluaisin olla mies. En käy vielä hoidoissa tai edes tutkimusjaksolla. En tiedä miksi en ole saanut sitä aikaiseksi. Tavallaan pelkään sitä.
4. Olen hyvin antisosiaalinen ihminen. Minulla ei ole paljon kavereita enkä saa niitä kovinkaan helposti. En ole järin puhelias ja minuun voi olla hyvin hankala saada kontaktia.
5. Tärkeimpiä asioita elämässä minulle ovat vapaus ja asiat joista nautin. Päätän itse omista asioistani enkä pidä siitä että minua holhotaan tai joku muu päättää siitä, miten asiat pitäisi hoitaa. Ei minun virheistäni opi kukaan muu kuin minä. Haluan elää täysillä, vaikka se tuntuukin ei-järin-eikoiselta. Pyrin siihen että teen valintoja itseäni varten mutta nekin menevät usein miten sattuu. On hankala kertoa itsestään tai tietää kunnolla mitä haluaa, kun ei vain tiedä. Asioista pitäisi ottaa selvää, mutta olen arka ja pelkään myös muutoksia... Olen hyvin ristiriitainen ihminen, tavallaan hyvin toimelias ja energinen halutessani/uskaltaessani, mutta jostain syystä se annan ulospäin useimmiten ankean, hiljaisen ja rauhallisen haaveilijan joka ei saa mitään aikaiseksi. Pelkään paljon.
6. En seurustele, mutta haluaisin kyllä. Haluaisin vain löytää oikeanlaisen ihmisen...
7. Olen aivan toivoton tuhlari. Haluaisin oppia säästämään, että voisin hankkia asioita joita todella haluan!
8. Kuuntelen pääasiassa jrockia. Pidän jrock/visual kei -tyyleistä, mutta myös gyaru-tyyleistä. En silti noudata mitään tyyliä, vaan pukeudun vaatteisiin joista pidän. Osaan olla hyvin pinnallinen, mutta en seuraa muotia.
9. Omaan hyvin paljon itsetunto-ongelmia hyvin monissa asioissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti