29. tammikuuta 2011

cleaning

 
 
Miksí aina käy niin, että unohdan koneeni virtalähteen aina jonnekin kun lähden koneeni kanssa? Ja jostain syystä silloin juuri koneessa on aina akku ihan viimeisillään. Hyvä minä. Onneksi luulisin saavani sen huomenna jo takaisin. Mutta silti tulee typerä olo.

Mutta mutta. Tosiaan, kerrankin kun minulla konetta ei ole, ajattelin että voisin käydä nyt ensimmäiseksi ehkä saunassa ja siivoille sitten huonettani. Tai mahdollisesti toisin päin. Mun huoneessa säilytystilaa on tasan vaatekaappi ja mun työpöytä, kun lipastossa on sitten koko talon vuodevaatteet ja pyyhkeet jne. Siitäkin mulle säilytystilaa jää sitten vaan päällinen. Oikeastaan vaatekaapin kanssa voisi myös tehdä vaateinventaarion, mutta sen jätän ehkä toiselle kerralle. Muuten voisin sitä kyllä siistiä jos saisin yhtään enempää tilaa kaikelle turhalle. Inhoan muuten turhaa tavaraa, ja yritän aaina mieluusti heittää kaiken turhan pois (tai antaa niitä joillekin joita kiinnostaa, mutta yleensä kaikki turha on tosiaan nimensämukaisesti turhaa)... Myöhemmin voisin katsoa ehkä jotain leffaa noista mun "hulppeista" valikoimista (omistan leffoja ehkä 20-30, olen tosi nirso ostamaan omia vaikka niistä pidänkin). Noh, saas nähdä mitä tästä tulee. Ehkä sitä pääsisi nukkumaankin jopa ajoissa.

Ja taidan muuten lähettää pikkuveljen kauppaan hakemaan jotain juotavaa! Jääkaapissa odotteleekin tortilla tai pari... :))

IIllanjatkoja ~~!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti